Cancel
More information
N and Hongbin. Priceless!
Find this Pin and more on VIXX by Jung-hee & Cordelia.
What others are saying

N and Hongbin. Priceless!

N and Hongbin. Priceless!

Discover ideas about Rock

Pin0
N and Hongbin hehehe

Similar ideas

Cancel
More information
Hongbin's encouragement while Leo beats up N
Find this Pin and more on vixx! by Christina Nguyen.
What others are saying

VIXX ☆ Leo , N & Hongbin ☆ Who knew that Hongbin could be so evil to Hakyeon xD haha !

LeoBin is real (I already pinned this, but whatevs) -Creds to original owner

Hongbin's encouragement while Leo beats up N. Poor N

Shocker-N likes it

Hongbin's encouragement while Leo beats up N

Hongbin's encouragement while Leo beats up N
Cancel
More information
fangirl when see their bias...
Find this Pin and more on VIXX by bluethorns.
What others are saying

fangirl when see their bias...

fangirl when see their bias...
Cancel
More information
Bahahahahaha! Ken. I cannot stop laughing!
Find this Pin and more on K-Humor ♡ by Mother N 엔.
What others are saying

Bahahahahaha! Ken. I cannot stop laughing!

Bahahahahaha! Ken. I cannot stop laughing!
Cancel
More information
VIXX's Hyuk for KWAVE July Shoot
Find this Pin and more on An Asian Affair by e a.
What others are saying

VIXX's Hyuk for KWAVE July Shoot

VIXX's Hyuk for KWAVE July Shoot
Cancel
More information
Kekeke kekeke....like a boss!!! #kpop (Eunhyuk? SuJu)
Find this Pin and more on k-pop/k-drama/k-movies/k-variety by pervy noona.
What others are saying

like a boss! Eunhyuk knows how to do it.

Who's that in the chair?

He is a boss (more like a god, but whatev)

Lol I freakin love Leo. but I think he's being an MC

Kekeke kekeke....like a boss!!! #kpop (Eunhyuk? SuJu)

Kekeke kekeke....like a boss!!! #kpop (Eunhyuk? SuJu)
Cancel
More information
I'd be lying if I said I didn't stop and sing and dance to this the moment this phrase left another's lips.
Find this Pin and more on VIXX by Ivy Torres.
What others are saying

Starlights be like .

I'd be lying if I said I didn't stop and sing and dance to this the moment this phrase left another's lips.

I'd be lying if I said I didn't stop and sing and dance to this the moment this phrase left another's lips.

Similar Ideas

Leo XD And they say Sehun is grumy... lol

That's the expression my non kpop friends have whenever I start fangirling. XD My grumpy, chic little Lion. Dorky Ken and Leo.

relating-things-to-kpop gifs

Check out all the awesome relating-things-to-kpop gifs on WiffleGif. Heart your favs and share them with your friends.

The girls face lol she dosent believe someone so perf like myungsoo can be real

Lol that girl's face says it all XD<<that's like all of the people in this fandom

Let them take over the world and enslave all their group members !!!! xDDD

Let them take over the world and enslave all their group members !!!! xDDD

Preach it! HATE that stupid symbol- thinking it can come whenever it wants and do whatever it likes DURING IMPORTANT TIMES OF MY LIFE! That ain't right. | True Stories, My Life, Hate, Times, Symbols, Meme Center, Vixx, Internet, Stuffing

Preach it! HATE that stupid symbol- thinking it can come whenever it wants and do whatever it likes DURING IMPORTANT TIMES OF MY LIFE! That ain't right. | True Stories, My Life, Hate, Times, Symbols, Meme Center, Vixx, Internet, Stuffing

Ugh all the time... Just like V... just gotta blow them bubbles.

I'll be looking at Colleges and then I'd get distracted with bubbles or play doh XD I'm mentally stuck at five.

Why dont they listen? :( They ask you and they just continue to sing.

Be mine oh neaga neol saranghae oh , when i hear it im like cool i love you too come meet my parents so we can get married

Q: At what age did you believe in Santa Claus....Kens answer :3 bahaha n's face though x'''D I would have the same reaction

VIXX ☆ Ken & N ☆ "At what age did you believe in Santa Claus ?" ~ Same Jaehwan xD I still believe in Santa !

BxipE6sCIAEcMTx.jpg

Sungjong is being honest. Aww SungJong you are so funny.

N looks so done with Leo

N Oppa ❤ looks so done with Leo Oppa ❤ xD he has the 'I'm so annoyed by you. You idiotic little peasant' look in his eyes xD

-Invalid Argument-

Your argument will always be invalid!

Pinterest
Search

Unlimited free access to the world's best ideas

Sign up to see more

OR

By continuing, you agree to Pinterest's Terms of Service, Privacy Policy
Pinterest helps you find ideas to try.